کمربند قرمز کیهون اصل مخصوص کاتا و کومیته

ویژگیهای محصول

  • طول کمربند: بلند و استاندارد جهانی (حدود 3 متر)

  • درجه کیفی A

  • جنس: استخوانی محکم

  • برند: کیهون اصل ترکیه

  • مناسب برای کاتا و کومیته

در صورت سفارش و خرید عمده تماس بگیرید.             "6090 133 0930"

36 نفر در حال مشاهده محصول هستند

!... اعتماد شما افتخار ماست ...!

ارسال سریع 3 الی 7 روزه

ارسال مطمئن از طریق تیپاکس

پرداخت امن

پرداخت از طریق درگاه پرداخت+ کد رهگیری

ضمانت اصالت کالا

تضمین ارسال محصول با کیفیت و سلامت

پشتیبانی 12 ساعته

از انتخاب تا تحویل محصول در کنار شماییم.

توضیحات

 کمربند قرمز کاراته کیهون را با جزئیات بیشتر بشناسید!

کمربند قرمز کاراته مدل کیهون، جزو بهترین و برترین کمربندهای است که در سطح جهانی به خصوص مسابقات کاراته وان در حال استفاده است و میشود به عنوان یک برند لایسنس شده یا تایید شده فدراسیون جهانی کاراته نام برد. امروزه افراد زیادی مانند: رافائل اقایف، سجاد گنج زاده از محصولاتی تحت عنوان آدیداس و اسمای استفاده میکنند که برندهای خاص هستند و به دلیل تحریم ها وارد ایران نمیشوند و در دسترس کومیته رو ها به راحتی قرار نمیگیرد. حال شما کاراته کاران عزیز و همراهان رسانه تخصصی علم کاراته برای اینکه بتوانید از لوازم کاراته به ویژه کمربند های کاراته با کیفیت نظیر دستکش کاراته و کمربند کاراته استفاده کنید، میتوانید از کمربند قرمز کاراته مارک KIHON بهره مند شوید و با کیفیت بالا تمرینات و مسابقات خود را پیگیری کنید.

قیمت کمربند های کاراته کیهون، نسبت به سایر رقبای خود کمتر است ولی، این نرخ اقتصادی دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست. مارک ترکیه ای کیهون با تولید کمربند های خود از جنس پنبه با استقامت بالا، توانسته به خوبی در دل کومیته رو ها جا شود و آنها را مجذوب خود کند. در ادامه مطلب به تفاوت کمربند قرمز با مشکی و اینکه کمربند قرمز چه کاربردی دارد در این مطلب از علم کاراته خواهیم پرداخت. برای مشاهده آموزش بستن کمربند کاراته میتوانید وارد سایت ELMKARATE  شوید.

تفاوت کمربند قرمز با مشکی چیست؟

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم باید بدانید که در میدان مبارزه که 2 فرد در مقابل همدیگر میایستند و برای کومیته آماده میشوند از 2 باند با نام های: کمربند قرمز و کمربند آبی استفاده میکنند و از کمربند مشکی برای درجات بالا پس از سالها تمرین استفاده میشود، پس تا به اینجا نتیجه میگیریم که کمربند قرمز کاراته در اکثر سبکهای کاراته قدرتمند جزو رده های اصلی به حساب نمیاید و اگر جایی شنیدید که گفتند: مدت زمان دریافت کمربند های کاراته به ویژه قرمز در کاراته چقدر است؟ شما باید این توضیحاتی که برای کمربند قرمز گفتیم را به فرد بدهید و انرا آگاه کنید.

باند قرمز در کاراته صرفا در مسابقات کومیته و کاتا (kumite) استفاده میشود و جزو درجات اصلی ورزش کاراته (بجز بعضی سبکها) نیست!

4 دیدگاه برای کمربند قرمز کیهون اصل مخصوص کاتا و کومیته

  1. معصومه حسنوند

    سفیدش هم هست من تازه کارم آخه 😅😅😅

  2. بابک

    سلام عالی و با کیفیت دیگه یه کاراته کار چی می خواد .
    اوس سن سی

  3. بهراد

    سلام سن سی
    من کمربند کیهون برای خودم و برادرم خریدم هردو بسیار راضی هستیم عالیه کیفیت و قیمت عاااالی ممنون.
    اوس سن سی

  4. احمد عشایری

    من 7 ساله دارم کاراته کنترلی کار میکنم و دنبال کمربند قرمز با کیفیت بودم. وقتی برند کیهون رو ازتون گرفتم واقعا استیلم رو خیلی بهتر کرد و تو مسابقات درگیر کمربند نبودم مرسی از علم کاراته

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.