کاراته کست (پادکست ورزشی), مطالب تخصصی ورزرش رزمی کاراته و تندرستی

4 طرز تفکر سمی که کاراته کاران را به مرز شکست نزدیک میکند

یکی از مهمترین عوامل شکست یا موفقیت در ورزش کاراته تفکراتی ‌هستش که افراد رزمی کار داخل اون ورزش دارند و جالبه که بدونید تجربه نشون داده که اکثر رزمی کار ها و کاراته کار ها پیش فرض هایی که در مورد اهداف خودشان دارند هیچ وقت به حقیقت نمی پیونده

این پیش فرض ها نه تنها اشتباه هستند بلکه باعث میشن ترس ها و نگرانی هایشان رو در مورد آرزوهاشون بیشتر کنه. در ادامه با رسانه علم کاراته همراه باشید تا به شما ۵ طرز تفکر مخرب رو معرفی کنیم تا با آنها آشنا بشید و در مقابلشون بایستید و آینده رزمی خودتون رو روشن کنید و داخل ورزش کاراته به موفقیت خیلی خوبی برسید

1. من نیازی به کمک کسی ندارم و خودم دانش کافی رو دارم

موفقیت رو نمیشه به تنهایی به دست آورد درون تاریخ تعداد محدودی از افراد تونستند  به تنها موفقیتی رو بدست بیارن. اگر داخل ورزش کاراته احساس می کنید کسی نمیتونه به شما کمک کنه و شما را راهنمایی کنه مطمئن باشید که سخت در اشتباه هستید چرا که شما مشکلی دارید رو خیلی از افراد با اون دست و پنجه نرم کردن و تونستند اون رو حل کنند.

برای اینکه بخواید مشکل خودتون حل کنید کافیه که از مراجع معتبر مثل پادکست های آموزشی کتاب ها و ویدیو های منتشر شده کمک بگیرید و اگر در این بخش به نتیجه نرسیدید به سراغ مربیان کاربلد برید  و سوال خودتون رو ازشون بپرسید تا آنها به شما راهنمایی های درست رو ارائه بدند.

ساق روپا اراوازا

خرید ساق روپا کاراته آروازا اصل (ARAWAZA LEG ROPE)

 

2. من دانش لازم برای شروع کاراته رو ندارم

همیشه یادتون باشه چیزهایی که باعث موفقیت آدم ها میشن صرفاً مطالب جمع آوری شده و یادداشت شده نیستند بلکه  اطلاعاتی هستند که شما از افراد خاص به دست می آورید و از تجربه آنها استفاده می کنید  و خودتون به آنها دانشی را می افزاید.

 

3. من زمان کافی برای شروع و موفقیت رو ندارم

واقعیت اینکه زمان تمامی دولت در اختیار شما است تا بتوان خود موفقیت برسونید بعضی وقتا لازمه که مجبور بشید در برنامه‌ریزی و تضمین ضرب کنید و بعضی از اولویت هاتون رو تغییر بدید یا حتی بعضی از کارها رو متوقف کنید ولی باید بررسی کنید که باید ببینید چه چیزی توی زندگیتون اولویت دارد آیا کاراته اولویت های اولش ما هست یا خیر اگر نیست باید به شما بگم که شما نمیتونی یک قهرمان یک فرد موفق و سه تا در ورزش کاراته باشید چون اولویت کاراته از سایر کارهای شما پایین تره.

دستکش کاراته اراوازا ابی

خرید دستکش کاراته آراوازا (ARAWAZA GLOVES)

 

4. من لیاقت موفق شدن در ورزش کاراته و در هیچ شاخه ای ندارم

خلاصه و مفید می خوام ازتون یه سوال بپرسم و اونم اینه که اگر شما لیاقت نداره پس چه کسی داره اگر شما دارید ورزش کاراته را استارت میزنیم و شروع میکنه قطع میشه به جای خیلی خوبی برسید و موفقیت خیلی بزرگی رو بدست بیارید پس از اینکه به صورت و سوال پرسید که من لیاقت این کار یا این ورزش دارم کافه فقط شروع کنید و به این سری توهمات توجه نکنید.

 

 

 

author-avatar

درباره سعید کاشانی راد

من سعید کاشانی راد، هدفم اینه با انتشار محتوای غنی و خاص در عرصه ورزش کاراته، بتونم دانش جامعه کاراته ایران رو ارتقا بدم و به اونها کمک کنم :) برای آشنایی بیشتر با من داخل گوگل، عبارت "اینستاگرام علم کاراته" رو جستجو کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.